Klachtenprocedure

Niet tevreden? Laat het ons weten

boek met de klachtenprocedure

Klachtenprocedure PEPP-R

Deze Klachtenprocedure is voor het laatst aangepast op: 26-03-2024.


1. PEPP-R hoort het graag direct als u voor, tijdens of na een cursus een klacht heeft. Aarzelt u niet om contact op te nemen met Maike Pollaert, eigenaar van PEPP-R. Contactgegevens:

PEPP-R

T.a.v. Mevr. M. Pollaert

Gorterplaats 1

6531 HZ Nijmegen

t. 06-23 26 10 08

e. maike@pepp-r.nl


2. Na het indienen van uw klacht (telefonisch of schriftelijk per e-mail doorgegeven) krijgt u binnen 5 werkdagen een reactie van PEPP-R. Mocht de afwikkeling van de klacht langer tijd nodig hebben, dan wordt u hierover binnen 5 werkdagen op de hoogte gesteld.


3. Klachten moeten binnen 4 weken zijn afgehandeld. als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt u hiervan op de hoogte gesteld binnen 10 werkdagen, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer men verwacht uitsluitsel te kunnen geven.


4. Bent u na het contact met PEPP-R niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u hogerop gaan bij een onafhankelijke belangenvertegenwoordiger. Stuurt u uw klacht schriftelijk naar:

HAS Green Academy

t.a.v. Mevr. A.L.M. van Rossum

Sectormanager Bedrijfsopleidingen

Postbus 90108

5200 MA 's Hertogenbosch.


5. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht van mevrouw Van Rossum. Hierin wordt u geïnformeerd over verdere afhandeling.


6. Het oordeel van mevr. Van Rossum is voor PEPP-R bindend. Eventuele consequenties worden door PEPP-R snel afgehandeld.


7. Uw klacht zal ten altijd vertrouwelijk worden behandeld.


8. Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van 2 jaar bewaard.